02:24

Drömmer konstiga drömmar och kan inte sluta tänka, världen snurrar när jag är less på allt och vägrar dricka min blutsaft av någon jävla anledning, jag snurrar runt runt och runt och saknar människor som är långt borta eller på en pepparkaksfabrik, ransonerar bussresor och gömmer pengar i kuvert. Snart har du råd att försvinna. Och jag vet det, men det spelar ingen roll just nu. Sjukhuset igen och ett fönster som vetter ut mot en slags äng, som är helt fel. Nätter i källaren med böcker och päronsaft, varma dagar som är huller om buller. Har inte riktigt någon ordning, men det funkar nog bäst så.

Kommentarer
Postat av: tim

http://mysfarbror.blogg.se/2009/june/im-sure-we-could-forget-it.html



anna omg bilder :(

2009-06-29 @ 08:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0