I woke up with a hole in my stomach

Vår katt är mesig. Vi har gett henne friheten att vistas utanför huset men hon stannar inne på gården när hon har möjligheten att till exempel para sig eller delta i ett kattslagsmål. Igår låg hon i vår hammock och chillade. Fast hon äger ändå. Men bara några minuter efter att hon kommit in lägger hon sig vid dörren och jamar på ett extremt hjärtskärande sätt. Fattar inte varför hon bara stannar ute. Hon vill nog bara ha mat av oss. Känner mig utnyttjad.

Varför suger jag på att plugga? Måste verkligen vara sämst i hela världen på det. Har så mycket att göra men ändå gör jag det inte. Det kan inte vara smart. Men jaha. Maia Hirasawa ikväll med Signe. Känns surt att jag troligen hade kunnat ta mig in med min systemkamera denna gång och så är den på service just nu, aaaah. Men senaste skivan har ju knarkats sönder lite här så det ska bli en massa fint.

Hoppas att allt inte håller på att kulminera igen. Det blir nog väldigt jobbigt isåfall. Men ikväll blir det kul. Ska iväg nu, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0