This is what we have

Idag var jag på slöjden, vilket jag inte varit på oroväckande länge. Det borde betyda att det är slut på saker och ting. Kanske. Ditt närvaro ger mig iallafall inte någon slags hjärtklappning längre, och ärligt talat önskar jag att jag hade sluppit se dig på hela veckan. Fast ändå vet jag någonstans att jag ville och fortfarande vill. Kan bara beskriva detta med tre bokstäver som egentligen inte passar in här i min oftast allvarssamma och lite svåra blogg, men: LOL.

Stan efter skolan. Träffade Elin litegrann och lite andra människor, de var ganska hastiga fast det var ioförsig vi med för efter att ha suttit i solen ett tag var vi också hastiga och försvann åt olika håll. Livet är hastigt.
Ikväll dissade jag och Olivia en fest bakom statoil vid älven på östermalm och jag vet ärligt talat inte varför, vet bara att Olivia ringde till mig och var förbannad på något. Vi har iallafall varit ute och gått och ätit godis samtidigt ikväll, sådär intag och förbränning på samma gång. Smart. Nej var bara tvungen. Bryr mig inte. Vi kröp iallafall in genom ett hål på stängslet kring återvinningsstationen och vi fyllde en påse med jättefina saker, och jag hittade världens underbaraste tapet. Det är sjukt vad folk slänger saker. Hittade hur mycket fint som helst som jag nog ska göra något kreativt av.

Nu sitter jag här och äter mjölk med flingor. Det är lite komplicerat för flingorna tar ju slut mycket snabbare än mjölken och då måste man fylla på med flingor en massa gånger tills mjölken också tar slut. Jag ska upp om sex timmar. Tre minuter i sex-bussen men denna gång ska jag inte kliva av 10.25. Den bussen kommer säkerligen att kännas i magen men det är okej. Jag lever utan dig nu. I min ryggsäck ligger en tröja och ett skrivblock, några pennor och min mp3. Engångskameran, godis och den rosa lilla grisen jag fått av Olivia. Nu ska jag nog försöka bli trött genom att kolla på något på min teve. Jag blir trött av att kolla på teve. Fast jag kommer nog ändå inte ha sovit så mycket när min väckarklocka ringer, men iallafall. Vi ses på söndag. Alla får ha en bra helg och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0