Everything dies baby, that's a fact

Kulturnatta var ganska konstigt och jag växlade mellan att vara ledsen och att vara glad och flummig. På dagen hann vi med att hoppa hoppborg och troligen skrämma de stackars småbarnen som väntade på sin tur och på kvällen lånade jag en Free Hugs-skylt av Julia och vi fick massor av kramar kramar av random människor. Jag gick igenom folkhavet under Lover of mine och kände att jag ville släppa någon slags bomb över alla lyckliga par. Kvällen slutade dock med armarna om en relativt okänd person som jag dock hoppas kommer ihåg mitt namn. När jag kom hem vid halv tre på natten gjorde mina ben så ont och det levde om så mycket i mina öron och fåglarna kvittrade utanför mitt fönster och jag satt en stund vid köksbordet med Siri i famnen och åt ostbågar som av någon anledning låg utspridda över bordet. Jag sov askonstigt hela natten och Siri jamade och jamade och jag vaknade av det hela tiden och solen som letade sig in genom mina persienner irriterade ideligen min sömn.

Finns så mycket att skriva om gårdagen men det får vara. Min kamera fick stanna hemma på kvällen och det var ju då alla intressanta saker hände, men jag ska lägga in bilderna jag knäppte på dagen senare. Inatt om jag hinner. Idag har jag följt med min pappa och lillebror till stugan och faktiskt pluggat. Jag tror dock att den enda anledningen till att jag för en gångs skull pluggade var att jag visste att jag skulle bli tvungen att hjälpa dem att kratta ifall jag inte gjorde det, och det är faktiskt ännu tråkigare än att plugga. Sedan har jag suttit på en bänk med Olivia och pratat, och när vi gick hemåt kom ännu en regnskur och det blev så fruktansvärt vackert med solen och det faktum att det var varmt i luften. Nu känns det som att den här dagen har gått väldigt snabbt och jag känner ingen dragning till skolan imorgon, orkar inte hur allting hela tiden måste förändras särskilt när det inte alls passar även fast det här egentligen är vad jag velat en tid nu. Kan ändå inte påstå att det inte känns. Har saknat en riktig känsla.

Nu fattar jag inte riktigt att Glesbygd'n ska till täfteåfestivalen. SÅ JÄVLA KUL. Åh.

Kommentarer
Postat av: A L I C E

sv: ja super kul att träffas. btw jag var ganzta 0o



jag vill också vara bra med stilmallarna och så. :( help me Anna ( dte är ditt namn va ? ;) )

2009-05-25 @ 16:07:33
URL: http://alicews.blogg.se/
Postat av: Kikki

sv:

Men du det är bara att du kommer dit typ, ;D

Kan ju höra av dig. Jag ska dit med Rebecka, Men du kan säkert följa med :]

2009-05-26 @ 20:23:39
URL: http://christinadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0