Fult typsnitt

Min helg har varit ganska lagom på något sätt. Bra men inte så att jag inte har hunnit sova nåt eller gått sönder mina ben. Igår var det jävligt mycket sommarväder och jag och Olivia chillade med pyjamaskläder på ett bord utanför kiosken (ohja, vad fjortisar vi är) med naturgodis och rättvisemärkt choklad. Och glass. Jag är otroligt trött på typsnittet på mina bloggrubriker men kan inte komma på vilket jag ska använda för att inte störa mig på det. Jag är även extremt trött på mitt rum igen men jag börjar ge upp de här tankarna om att jag någon gång ska bli nöjd. Det finns bara inte. Så det får vara såhär (kan vi låtas iallafall. jag kommer försöka göra om det igen så fort jag har tid). Jag hade planer på att faktiskt SOVA i veckan, för allt spårade nästan förra veckan och jag såg typ halvt medvetslös ut ibland. Glamouröst värre. Nu har jag pluggat lite till biologiförhöret imorgon och jag är typ väldigt väldigt hungrig och mitt huvud gör lite ont, men jag ska nog gå och duscha nu och sen måste jag ut. Imorgon kommer jag troligen låta Olivia dra med mig till staden och folk får gärna hälsa på mig då för jag brukar inte trivas i alla butiker Olivia tycker att vi ska besöka. Förlåt Olivia, gillar inte kicks men älskar dig ändå och tycker det är rätt kul att din mamma typ tror att vi är ihop. Kulturnatta på lördag, kommer äga. Hoppas på att träffa några av människorna jag umgicks med förra året som jag inte sett sen dess! Dyk upp så blir jag glad. Hejs.

Kommentarer
Postat av: Aliz

trevligt med staden.

Ska på kulturnatta jag med. ;)

2009-05-18 @ 19:22:40
URL: http://alicews.blogg.se/
Postat av: Anna

Jadå. men det känns som att jag är där för det mesta. är typ det. ah alla ska väl på kulturnatta, ska peta på dig om jag får syn på dig!

2009-05-18 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0