The answer is easy if you take it logically

Nu hade jag nästan tänkt börja det här inlägget med en fruktansvärd onödig mening, för över hur saker och ting kunde ha blivit ska man bara inte spekulera i. Det är inte lönt, det är inte värt det. Måste bara skriva tack till Tomte för att du var snäll mot mig i fredags när jag var ledsen även fast jag försökte att inte visa det och du kanske inte märkte det. Jag blev iallafall glad att någon såg mig och sa mitt namn.

Idag har det varit varmt. Faktiskt den varmaste dagen på hela året och jag har svettats och fått hallonsaft från Piratpartiet, köpt en stor ram och kollat på brännboll. Köpt rättvisemärkt choklad och halvbadat med Kicki. Ätit glass med Olivia och hållt Julias hand, legat på gräset vid kajen och fotat måsar. Ätit nutella och använt min kamera för första gången på hela veckan. Nu sitter jag här och kan självklart inte sova. Vill inte sova. Imorgon blir det marknad och pluggande, och jag måste städa mitt rum för det ser ut som en kemisk reaktion.

Tårar vid lördagskorsordet och jag hatar att man kan räkna veckor på det där sättet, hatar att du tänker så.Jag hatar dina ord, när jag mår bra ska jag berätta det för dig, och jag hatar att jag är van nu.

Jag tycker om Paul Simon.


Kommentarer
Postat av: Alice

åh din blogg är så jävla bra!

fattar inte hur du kan?

Hur får du ihop allting till en lång fin text.

ah, detta är helt sanslöst.

2009-05-31 @ 17:04:38
URL: http://alicews.blogg.se/
Postat av: Jenny w

jag gillar också honom

simon and garfunkel <3

2009-06-07 @ 19:29:07
Postat av: Uggla

jaa, underbart ju! :*

2009-06-08 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0