Jag hade fan tänkt döpa det här inlägget till valborg, men sen insåg jag att det hade varit en astråkig rubrik

Min valborg var ganska konstig, men jävligt rolig. Campus med en massa folk. Kramar och händer att hålla, skratt och flumm och fint. Jag skulle egentligen därifrån redan nio för att träffa folket här, bråkade med pappa mitt i allt, tårar och skrik och jag hade plötsligt ingenstans för jag hade ingen aning om hur jag skulle ta mig hem och det började mörkna och folk blev väldigt flummiga och vi hoppade över vatten och dog nästan och vi sprang runt lite överallt och flummade med alla, träffade så många nya människor och det var fint, jag träffade också på en hoggare jag inte sett på år och dar och det var bara så rätt i hjärtat och jag tror att de flesta uppfattade oss som väldigt fulla även fast vi inte druckit ett skit, men folk ville ha sprit och jag skrek till de som delade ut gratis korv att jag ville ha soyakorv och han blev typ sur och en emokille klädde av sig för oss och hans vän såg ut som Gerard Way och de hade med sig en skåning som var lite udda men alla var udda och udda är fint, Elin skjutsade mig i en jättekonstig vagn vi hittade och folk låg på marken och elden började dö och sen nångång blev klockan halv tolv och jag och Kicki satt vid en rondell och pratade om allvarliga och mindre allvarliga saker, sedan blev det jättekallt och vi vandrade hem till henne och åt muffins och sedan åkte jag hem med Olivia och var hemma halv två och mina föräldrar var inte så glada. Tack till Elin och Kicki och allt annat folk som gjorde min valborg till något jättefint.

Jag tror fan att jag nästan tog 300 bilder, så här är några. Den oskyldiga delen av bilderna, så att säga. Hoppas att alla hade en lika fin valborg som jag hade.




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0