We're hangin' all the pretty boys tonight

Idag var en otroligt bra dag på många sätt. Jag gjorde spanskaprovet imorse och det gick otroligt bra och det var antagligen för att jag skulle ha gjort det för en och en halv vecka sen och visste vad alla frågor var och sånt, men ändå. Jag och Signe blev klara med texten till våran so-redovisning och det praktiska hemkunskapsprovet gick bra, och vi fick veta resultatet på det förra och det kändes också otroligt bra. Sedan såg vi en otroligt fin film på svenskan och på matten fick vi tillbaka matteproven och det var helt otroligt på alla sätt och vis för jag är inte precis van vid att få vg i matte. Så det var otroligt fint, och sedan var det sommar ute och allt var bara otroligt konstigt och bra på något sätt. Sedan pluggade jag otroligt nog och sedan åkte jag in till stan för att träffa Christopher och det var också väldigt fint, och nu ska jag otroligt nog plugga hela natten för att jag vet inte riktigt men det känns som rätt sak att göra.

Det här inlägget var nog otroligt tråkigt men jag känner att jag måste använda ordet otroligt otroligt mycket nu för allting är ju ganska otroligt. Och alltså nu märker jag hur otroligt konstigt det ordet låter efter ett tag. Otroligt nog ska jag hinna klart med två slöjdarbeten imorgon, och det vore ju rätt otroligt om jag skulle hinna med det. Otroligt nog kan jag nog kolets kretslopp nu och åh om bara vår katt kunde komma hem skulle jag vara så glad. Och nu glömde jag nästan den otroligaste saken av dem alla, och det är att om precis en vecka ser jag Bruce Springsteen och jag dör för en vecka är inte länge, det är otroligt lite och två kvällar i rad och ofta mitt hjärta kommer palla det, men det kommer det att göra och det kommer nog vara helt otroligt fint att vara där, hoppas jag. When I grow up I call you mine. Molotov Jive är så otroligt fina och jag vill bara kunna ta mig till alla festivaler i sommar och åh vilka dyker upp i Sf-parken imorgon och försöker planka Nordic rock med oss? Eller bara sitter i gräset och umgås? Vilken tid var det nu igen? JAG ÄR HUNGRIG.
Jag suger på att ladda upp bilder just nu men jag har inte tiiiid och haha förlåt för det här inlägget, det var varken poetiskt eller särskilt svårt alls, men nu blev det såhär och nuuuu ska jag hitta mig nåt att äta och sällskapa med mina no-böcker tills mina hjärnceller protesterar. KRAMAR ÄR LÖSNINGEN PÅ ALLT. Och jag är märkligt imun mot ditt ansikte nu. Helgen blir bra! Och varm, har jag hört. Och jag skulle sluta skriva nu. HEJDÅ, ni är fina!

Kommentarer
Postat av: tim

min pappa dör på stockholm och struntar i bruce. det gör mig väldigt väldigt ledsen och arg.

2009-06-01 @ 20:28:06
Postat av: uggla

hörde det... känns konstigt.

2009-06-02 @ 19:18:35
Postat av: tim

känns jobbigt. jag saknar dig.

2009-06-03 @ 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0