-

idag
köpte jag världens största tekopp
och ramlade in i någon,
ramlade fel
och visste plötsligt
inte vad ord var


och det är så fel att känna att man går sönder bredvid någon som förut höll ihop en.

Annars så har jag varit på Waldorf, fått snö i skorna, förfrusit tårna, varit på second hand med trevliga människor, kramat Anders som skolkade från sin sista lektion för att hålla mig sällskap, hållt Izabelles hand och tänkt att hon är så väldigt bra. I helgen blir det möjligen någon slags bio, Izabelle och förmodligen en massa matte också. Jag har dåligt samvete för att jag inte riktigt haft ork för sådant den här veckan och har lovat mig själv att nästa vecka prioritera skolarbete som om det inte fanns något viktigare. För jag måste fortfarande ha en massa fler poäng och det får jag verkligen inte glömma bort. Jag har börjat känna närvaron av en slags dygnsrytm i mitt liv igen och ska försöka bevara den tills nästa vecka också. Hm. Förresten, angående bristen på bilder här. Våran internetuppkoppling tillåter inget sådant som bilduppladdning just nu, men förhoppningsvis är det fixat inom en snar framtid. Och ikväll har jag nog inget mer att skriva än såhär.

Kommentarer
Postat av: iza

du är så bra! <3

2010-01-29 @ 21:09:33
URL: http://cocoflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0