19:54

Jag har städat och slängt mina sängkläder i tvätten. Tagit ut alla tekoppar från mitt rum och ställt dem i diskmaskinen. Tagit min dagliga överdos av blutsaft och inte tänkt så mycket alls på allt det där. Någon gång får det vara nog. Och det är nu. Om några minuter flyr jag till Rödäng för umgänge och film. Det känns fint att tillbringa kvällen och natten på något annat sätt än vad jag gjort den senaste veckan. Lisse ringde och berättade att boendet i Sundsvall är fixat. Åh åh så lite tid kvar nu. Och jag ska ta mig till Stockholm snart. Måste bara bråka lite med mina föräldrar först. Och nu! Ska jag stänga av min dator. Hoppas att alla har det fint, kramar till de som vill ha och till alla andra också för även om man inte vill ha kramar behöver man de ändå för man blir ledsen av för lite mänsklig värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0