Du kan inte först ge så mycket och sedan sluta helt.




Såhär kan det se ut hos mig sådär mitt i natten. Eller det kanske är morgon nu egentligen. Idag och ikväll har varit rörigt och jag hatar min rastlöshet så väldigt mycket ibland. Blir lugn först när klockan närmar sig två och alla lagt sig och jag tar mig ut i köket för att koka tevatten. Jag tycker om Bon Iver väldigt mycket inatt. Lyssnar på Blood bank om och om igen för den är så vacker. Jag förstår inte vad som hänt riktigt för förut brukade jag faktiskt bli trött, men det händer aldrig numera. Bara när jag åker buss, då somnar jag nästan direkt. Vilket kanske är ett tecken på att jag är trött egentligen. Men jag märker det aldrig annars. Och jag tycker om den känslan. För sömn tar för mycket av viktig tid, min favorittid på dygnet. Imorgon kommer Iza hit. Nu ska jag snart stänga av min dator, släcka mina ljus och gömma mig under täcket och tänka. På saker som jag tänker på för mycket. Men det gör inget. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker ditt rum verkar väldigt mysigt!:)

2010-01-11 @ 17:10:40
Postat av: Uggla

Åh. tack du!

2010-01-11 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0