Because the night

Det är galet hur mycket jag känner för att baka något även fast klockan är halv två. Vore det inte för att jag redan bakat kladdkaka tre kvällar i rad nu så skulle jag nog våga äventyra min familjs skönhetssömn bara för att få knåda någon slags deg till någonting ätbart som jag kan äta till frukost inär jag vaknar tillsammans med päronfilet jag och Olivia köpte på ica. Det är galet hur ont i min rygg jag har och jag har även väldigt ont på vissa punkter på mina ben. Jag förstår inte riktigt? Något som är galet bra är att jag är klar med min bilduppgift och texten rymdes så det failade inte, och jag har dessutom skrivit hela texten till engelskan. Fast bara på svenska än så nu återstår det att översätta den, vilket är den svåra delen. Det kommer seriöst inte funka. Har skrivit något svårt och djupt och jobbigt poetiskt (oh vad oväntat), och jag vet inte om jag är tillräckligt bra på engelska för att fixa det. Öh. Min rygg gör verkligen ont. Det är kanske för att jag har burit omkring på min kamera hela dagen idag, och den är ju rätt så tung? Jahaja. Nu lyssnar jag på 41 Shots och den är vacker och hemsk och jag älskar Bruce och jag vill hemskt gärna ha juni och Tim och allting nu. X-files rullar antagligen på fyran nu, men min teve är svart och död och jag ska nog kolla lite Wat tills jag blir trött. Och jag vill fortfarande baka något, typ bröd. Med frön på. Som är mjuka inuti men hårda utanpå. Och nu tar detta inlägg slut på ett abrupt sätt känner jag, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0