They can't touch me now, and you can't touch me now

Det är kväll. Och tiden går fortare än vad som borde vara tillåtet. Det är onsdag men om man tänker efter så är lovet snart slut. Torsdag, fredag och sen vanlig helg. Men det är okej för mig. Mitt lov har varit bra hittills och jag hoppas att det kommer fortsätta vara det också. Idag har jag varit i stan och träffat emosar, det var trevligt och soligt och blåsigt och kallt men bra ändå. Har massa bilder på kameran men de får jag ta hand om sedan, min hårddisk är nästintill full och jag vågar inte ladda in dem förän jag flyttat över en massa annat till nån extern hårddisk som jag måste få tag på på något sätt. Ikväll har jag pluggat! Amerikanska revolutionen och jag har skrivit ut bilder till mitt bildarbete och snart har jag en text färdig till det också. Det kommer antagligen bli världens mest enkla grej men jag orkar inte, det får bli bra såhär ändå. Ikväll åt vi pizza och jag kom underfund med att det var den första pizzan jag ätit sedan jag slutade äta nötkött, vilket var många många månader sedan nu. Så det fick bli en tumba. Mina föräldrar håller på att få något slags sammanbrott över mina matvanor, nudlar till lunch och pizza med enbart ost och svamp till middag. Fast jag måste erkänna att jag knappast kan få i mig allt jag behöver och det kan ju vara därför allt snurrar rätt ofta och kanske även därför himlen typ... roterar. Eller nä. Den mer drar sig inåt i sig själv. Snurrar in i sig själv. Men det funkar ju ändå. Ska bli duktig på sånt här nån dag. 
Mitt dygn kommer vara så fuckat när skolan börjar igen. Vara vaken till fyra och sova till tolv. Fast jag ska sluta sova till tolv nu, tio ska jag ta mig upp imorgon. Jag kollade lite på X-files igårkväll. Det är jävligt svårt att undvika när det går på fyran klockan fem över ett, särskilt då jag vet att det kommer göra det många år framåt, jag kommer väl vara typ över tjugo då det når säsong nio. Så då kunde jag lika gärna ta tjurnen vid hornen (jag hatar ordspråk men vafan) på en gång, och det gick ju faktiskt bra. Det kändes dock jävligt fel och rubbat och bara allmänt galet så jag stängde av innan första reklampausen. Bäst att inte riskera något. Det kanske inte är dags för den här hälsosamma relationen än. Och alla som inte känner mig väldigt bra kommer antagligen inte förstå varför jag pratar om en teveserie som om det var någonting annat än just ja, en teveserie. Men det är väl bara att erkänna att jag har haft en mycket skadad relation till den. Och det var ju en fin tid i livet. Nä, det var det inte. Öh. Nä. Iallafall så kan jag meddela folket att jag har varit mycket törstig hela kvällen eftersom att pizzan var väldigt salt. Och Kram-lappen var inte kvar utanför Ica. Hur tråkiga får människor vara egentligen? Och Det kommer att bli bra ska du se-lappen var inte heller kvar utanför Hemköp. Hallå, hur kan man ta ner en sån lapp? Har man inget hjärta och anser att det är nedskräpning? Världen är så tråkig. Jag vill färglägga den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0