Parasols

Jag gick till ica strax före åtta för att köpa Mariekex. Påväg dit träffade jag Annie som hade varit på ica för att köpa ballerinakex. Det tyckte jag var lite kul.

Idag är en bra dag. Solen har skinit hela dagen och det har varit varmt och det är fortfarande ganska varmt och det ska vara ännu varmare imorrn tror jag. Jag har gjort klart bokrecensionen och jag fick fan mvg+ på engelskan så allt är ju bra. Typ. Kanska ska bli seriös i skolan igen. Får se. Maia Hirasawa nästa vecka och jag tömte nyss min spargris som visade sig innehålla 250 kr. På lördag ska jag lämna in min kamera. Den kommer att vara borta i minst två veckor. Jag vågar knappt tänka tre veckor. Ångest, säger jag bara. Och Rom blir av till hösten istället, orkar inte förklara varför. Men det blir nog bäst så. Ska börja skriva långa ambitiösa inlägg igen, snart. Nu ska jag nog duscha och dricka oboy och jag vet inte riktigt och typ hejdå kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna jag känner att jag inte riktigt hänger med på allt som händer just nu, vad har hänt med din kamera t.ex?

2009-04-29 @ 21:27:06
Postat av: Anna

Det är nåt vanligt fel med bländaren och öh magnetiken typ orkar inte förklara, och en pixel fattas. Allt går ju på garantin men de måste skicka iväg den så det suger.

2009-04-29 @ 21:30:28
Postat av: kikki

mariekex är gott <3

2009-05-01 @ 11:26:22
URL: http://christinadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0