Spring Ricco

Jag har gjort om i mitt rum idag igen. Jag borde typ göra en parodi på mig själv eller något. Men nu ska det vara såhär ett bra tag framöver känner jag. HAHAH. Sure. Jag kan ju låtsas iallafall. Men så fort jag fått en idé i mitt huvud om hur jag vill att det ska se ut så får jag ingen ro förän jag satt den i verket. Men nu är jag faktiskt väldigt nöjd. Fast det sa jag förra gången också, och då insåg jag ändå iförrgår att det var jättefult. Hehe. Bajs. Jag känner mig inte riktigt frisk idag. Vaknade tio över åtta av att min mage kändes som en tvättbräda eller liknande. Det var ganska obehagligt men sedan somnade jag om och när jag vaknade igen två timmar senare kände jag mig nästan normal. Eller normal för att vara mig iallafall. Men jaha vad fint. Ska nog äta bröd och päronfil med flingor nu så att jag slipper tvättbrädskänslan imorgon bitti. Imorgon blir det förmodligen staden skulle jag tro. Jag kan inte fatta att det snöade hela dagen idag när det varit våraktigt tre hela dagar. Fan vad sur jag blir. Ska totalvägra världen nu. Hejs.

Fast nu kom jag att tänka på en sak. Vad är en tvättbräda egentligen? Är det en sån man använder när man handtvättar och skrubbar kläderna mot? Eller vad är det egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0