Your confessions make me cry



Igår var jag, Jenny, Henni och Evelina på musikal! Förutom Jenny P så träffade jag även på Enar och Kicki där. Jag hade ingen aning om att de skulle vara med, så det var trevligt. Alla var jätteduktiga och man blev glad.


Blev inte så mycket bra bilder. Satt en massa folk ivägen. Här har vi Jenny P iallafall! Söt.


Sedan började jag och Jenny att avlägsna oss. Vi kände för kall luft och ville gå långt. Vi hittade detta ödehus. Det var mörkt och vi pulsade i snön och det kryllade av nattfjärilar på nedervåningen och vi klättrade uppför stegen. Min kamerablixt avslöjade detta. Det var lite läskigt, men jävligt snyggt. Någon som vet vem eller vilka som är konstnärerna?


Sedan började vi vår långa vandring längs denna cykelväg. Vi har flummiga och skuttade fram och det jag frös fan inte och det ägde ju faktiskt en hel del även fast vi såg ett asläskigt träd som ville oss något ont och när vi nästan nått den där jävla stugbyn så dök Jennys mamma upp utanför älgstängslet med en bil. Det var en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0