Your life was one long emergency

Idag är det sommar ute, jag är ute och går i svarta converse och sommarkläder, tar upp snö som smälter i mina handflator, äter glass i massor och lyssnar på For you med Bruce. Olivia ringde och väckte mig nångång efter tolv imorse och det suger att jag sov så länge och att jag troligen hade kunnat sova ett par timmar till. Jag vill inte vara i behov av sömn. Det är överskattat att sova och jag vaknar kallsvettig varenda morgon och tankarna snurrar redan innan jag ens stigit upp ur sängen. Jag vill 365:a! Och jag vill demonstrera. Det var så himla längesen nu. Men på fredag! Fan vad kul det ska bli. Och all snö får gärna försvinna nu, och jag vill att solen aldrig ska sluta skina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0