It's you, I can't get you off my mind

Väcktes av ett telefonsamtal även denna morgon. Begav mig mot staden för att umgås med människan ifråga, vilket var väldigt underbart och ibland kan jag inte låta bli att önska att saker och ting vore annorlunda. Vid halvsju-tiden tog jag bussen till Lisse och var några timmar med henne, Matilda och Mattias. Det var riktigt trevligt och nu sitter jag här i mitt rum med tända ljus och skriver och trots att skolan börjar på onsdag känns det som att det kanske kommer att funka. Jag har stålsatt mig för morgondagen och det är lite jobbigt att inte veta hur jag kommer att känna och jag vet inte alls om jag kommer klara av att läsa upp det jag skrivit, men vi får se. Inatt ska jag nog försöka sova innan klockan fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0