One of those days

Idag ringde Caroline och väckte mig vid elva, det var ett fint sätt att vakna på. Det har regnat i stort sett hela dagen och jag har gömt mig bakom nerdragna persienner och fördragna gardiner, pratat med Caroline hela dagen och kvällen och skrattat väldigt mycket, samt kollat på Criminal minds. Och skrivit. Jag skriver ofta när det regnar ute, och det regnar ofta i berättelsen jag skriver på. Imorgon ska jag nog bege mig till staden och träffa Lisse och sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Imorgon känns som den sista egentiga sommarlovsdagen jag kan njuta av eftersom tisdagen lär bli ganska jobbig, och jag känner att det inte skulle vara helt fel med sommarlov i åtminstone några veckor till. Jag ska se till att jag är positivt inställd till det hela på onsdag då min väckarklocka kommer att ringa alldeles för tidigt, men nu känns det verkligen bara jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0