23:33

Jag har över trehundra bilder från sista slaget som jag inte ens orkar titta igenom nu. Kanske lägger upp några sen. Och även om jag inte riktigt orkade hänga med i vad som hände hela tiden så tycker jag att det var riktigt bra. Ikväll har jag varit hos Mikaela, vi drack te och spelade gitarr och lyssnade på musik. Tycker dock fortfarande att te är väldigt äckligt och kan fortfarande inte spela gitarr något alls egentligen men det var trevligt. Började skolan idag. Känns ganska ångestfyllt och jag smet iväg en stund för att kolla på slagfältet och marknaden istället för den första dagen känns alltid så meningslös, särskilt denna. Jag kan inte förstå att vårat kassa, helt värdelösa, schema, kommer vara vardag ända tills jag går ut nian nu. Jag hoppas att man vänjer sig, för det fanns verkligen inte mycket som var bra med det. Åttans schema var väldigt, väldigt bra så det känns sådär lagomt trevligt nu. Pappa drog ut mitt internet halv två igårnatt eftersom han tyckte att jag skulle gå och lägga mig. Somnade en timme senare. Den här veckan orkar jag inte bry mig, men nästa vecka ska jag verkligen försöka. Jag har lyssnat på samma låt om och om igen hela kvällen för att den är så jävla mitt i prick, kan knappt fatta att jag bara råkade hitta den. Känns bara... knäppt. Allting. Ska hämta mer juice nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0