Tusen optimister kommer anklaga dig för stöld, du har inget val vännen







Ikväll är jag trött i sinnet och lite orolig i hjärtat. Jag har varit i stan och träffat Lisse och vi har bytt julklappar och pratat och sedan träffade jag Sofia lite. Jag somnade på bussen på väg hem. Vilket jag oftast gör. Men jag vaknar alltid i tid iallafall. Ikväll har jag tittat på en massa criminal minds-avsnitt och ätit aladdinhjärtan. Slängt i lite dörrar och brunnit ner en massa stearinljus. Jag känner för att skriva en massa argh argh argh för jag känner mig helt snurrig och konstig och visst vore det skönt om man inte brydde sig om sånthär alls egentligen. Synd att jag inte är sån. Nu: dricka kashmirte, försöka sluta oroa mig, skriva lite, kanske rita, sedan sova.

Kommentarer
Postat av: Lisette

saknar dig redan vännen!!

2009-12-28 @ 22:32:34
Postat av: Uggla

Saknar dig med fina du! Förlåt för att jag inte kunde komma till stan i tid idag! Jag måste få komma och sova över hos dig snart.

2009-12-28 @ 23:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0