Jag tror inte du förstår allt som du säger om det vackra i misär





Har glömt bort hur man egofotar men ändå. Ville egentligen mest få med mina örhängen på nån bild men det gick väl sådär med det. Nu är terminens, ÅRETS, sista prov avklarat och det är nästan lite märkligt. Har pluggat så sjukt äckligt mycket denna termin så jag känner mig nästan lite tom nu. Kom och gör mig levande någon. Fast sånt får man nog göra själv. Nu är det iallafall inte många dagar kvar av den här terminen och vi ska bara repa, repa och repa och på tisdag är det julavslutning. Tycker att det äger lite att det från början var tänkt att vi skulle spela en låt, förra veckan bestämde vi oss för en till, och den senaste veckan ytterligare två. Ska vara med och köra till en spansk låt, det kommer att bli väldigt intressant känner jag. Jag och Olivia har varit på lågstadiets julkonsert ikväll, det var så fint och det kändes nästan som att jag lite mindes hur det var att vara sådär liten. Nu ska jag nog bara dricka te resten av kvällen och sova tidigt (borde kanske skriva ett stort frågetecken här), kanske baka något om jag känner för det. Jag vet inte riktigt. Kram människor.

Kommentarer
Postat av: moa

åh du är nog den sötaste flickan alltså

2009-12-17 @ 22:16:02
URL: http://kaffeslampa.blogg.se/
Postat av: Lisette

du är så fin Anna! Du får gärna komma och göra mig mer levande också!

2009-12-18 @ 17:19:14
URL: http://xploderamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0