03:18

Inatt har jag suttit i vårt kök med min lillebror och ätit skorpor. Nu är klockan över tre och jag får fan inte ordning på någonting. Jag orkar inte skriva något långt inlägg nu, har inga nya bilder heller. Idag har jag köpt en graphite pure-penna så ikväll har jag fortsatt med mina knäppa teckningar och kollat på program innehållandes konspirationsteorier om månlandningen. Det är kul. Jag tycker inte om att sova när det är ljust ute, och eftersom det blir ljust vid fyra så borde jag nog sova nu. Problemet är bara att jag inte känner mig trött. Imorgon ska jag träffa Olivia innan hon ska iväg igen, så jag har saknat henne. Det känns lite tråkigt när alla bara åker iväg och jag knappt kan åka någonstans i sommar. Men den här gången är det faktiskt bara att acceptera och göra det bästa av situationen. Stockholm ska bli av så fort omständigheterna tillåter men just nu funkar det inte. Och ja, bli inte förvånade om det blir fattigt på inlägg ett tag framöver. Men men,  tror jag att jag ska försöka sova trots allt, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0