Baby don't forget, we haven't lost it all



























Längst fram på Wiehe, det är grejer det. Har hört att det var tiotusen pers där. Så jävla fin, efteråt fick vi hans autograf och jag sa att han var grym och hälsade från min pappa.







Sen såg vi Fristad och de var bra fast jag inte hört de tidigare, och sen begav vi oss mot scenen där Miss Li spelade. Hade jag haft någon möjlighet att ta fram kameran så hade jag gjort det, men det gick liksom inte alls. Det var smockat med folk men vi lyckades ändå tränga oss i princip längst fram, och helt jävla galet var det. Träffade Krilly och en snäll Umebo mitt i alltihop. Folk var galna och det var bara så underbart även fast man halvt klämdes ihjäl ungefär hela tiden.



Efter Miss Li fick jag och Lisse nån slags adrenalinkick och sprang runt och pratade konstigt och rökte indiska cigaretter. Jag glömde typ bort hur man tar riktiga bilder och orkade inte hålla kameran stilla. Detta är iallafall Isbelle och Linn, underbara människor.




Detta får bli sista bilden från en underbar kväll. Vi blev iallafall kidnappade av Agnes, Linn och Isabelle och det var ytterst trevligt, sedan nångång cyklade jag och Lisse hemåt och låg uppe till fyra och smsade med randoms, pratade, hoppade i sängen och skrattade. Min kudde var hård men allt ägde typ ändå.

Kommentarer
Postat av: riddarn

alla dina bilder i det där inlägget var fina!

gillar mest närbilden på lisett? och den med amanda och enm kille i kundvagnes och bilderna på något pappar ^^ :D

2009-07-18 @ 22:59:37
URL: http://riddarna.blogg.se/
Postat av: sara

Åh jag deppar över att jag jobbade under hela trästock!

2009-07-21 @ 20:42:08
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Amanda

men åhojdå. där var jag ja.

2009-07-23 @ 01:02:43
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0