It's all up in the air, we stand still to see what comes down














Min lördag. Vännäsdagarna med Lisse, vi hjälpte Rättvisepartiet och delade ut säkert 200 flygblad, trängdes bland människor och sedan gick vi runt runt och tittade på fina saker, träffade Alice och köpte fem stycken tygarmband för 10 kr styck. Älskar tygarmband. Frasses hade en fin uteservering där en man spelade gitarr och sjöng Brucelåtar, mycket trevligt. Tillbaka i stan igen låg jag på kajen och råkade somna, min nacke var knäpp när jag vaknade. Träffade Kicki och Enar, världens finaste Enar och nu är vi kvitt för du har min pappas skjorta och jag har din tröja. Sedan dök Lisse upp och följde med mig hem, vi vandrade runt och såg på I'm not there, gick ut mitt i natten och klockan två satt vi på Icataket och dinglade med benen och spelade munspel. Blowin' in the wind, ska fan lära mig den nu. Lånade en cykel och cyklade till återvinningsstationen, kröp in under stängslet och fann fina saker. Himlen var så vacker och när vi kom in igen åt vi mjölk med flingor och frystorkade bär. Somnade klockan fem utan att ha borstat tänderna.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Fan, jag ska aldrig le igen slå på mitt ansikte xD

2009-07-17 @ 00:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0