These things takes forever

Jag är så jävla nöjd med filmen, även om jag saknade vissa saker. Men den bästa hitills, skulle jag nog våga säga. Fast jag kanske borde skaffa mig lite distans till den innan jag skriver nåt sånt, men för stunden iallafall. Kunde inte låta bli att fälla några tårar i slutet och kände mig så tom när den var slut. Sådär jobbigt lyckligt och olycklig på samma gång. Och om någon inte fattar så pratar jag självklart om HBP.  

Jag är inte trött alls, och det är dåligt. Imorgon åker jag och Lisse till Trästock, känner mig mest opeppad på allt nu men det ska nog bli trevligt. Um, jag tror att jag har alldeles för mycket att skriva just nu, och då har saker och ting en tendens att inte fungera alls. Sånt här tar all tid i världen, men jag har inte tålamodet. Men nu ska jag nog förflytta mig till sängen och kolla på X-files, även fast jag vet att jag inte borde. Men jag har ju lovat mig själv att få det att funka nångång. Jag och X-files är kanske den mest perfekta kombination och då blir det lätt så fel. Hm. För mycket sagt nu, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0