01:26

Myggbett överallt och det klias, klockan är över ett på natten och jag äter jordgubbar med rättvisemärkt choklad som smakar lite väl mjöligt. Idag var det den fjärde juli vilket betyder en månad sen stockholm stadion och idag har varit den finaste dagen och kvällen på mycket länge och imorrn åker Caroline och jag kommer sakna henne så jag dör. Jag har massvis med bilder på min kamera och imorgon ska jag upp tidigt igen men jag tänker inte sova ändå för det känns så jävla onödigt. Jag har böcker och jag har gitarren, jag har berättelser i mitt huvud som ingen någonsin få läsa och jag har papper och penna, ett sönderanvänt wordprogram, färger och vacker musik. Det finns ingen tid för sömn då. Jag undrar varför i helvete det finns gelatin i marschmallows och har upptäckt att jag har skyhöga krav på de böcker jag läser, särskilt efter Ingenting har hänt, som jag betrakter som ett konstverk inte likt nåt annat. Jag undrar hur ofta man ska vattna kaktusar för jag har inte gett min Clarence vatten en endaste gång sen jag fick honom och hur lyckas mitt rum bli stökigt ungefär direkt efter att jag städat det och varför är jag så förbannad på allt men ändå så jävla glad? Jag har en tendens att blanda allvarliga saker med nonsens och nu ska jag nog slå in Carolines födelsedagspresent så hon kan få den imorrn för det var ju ett tag sen hon fyllde år. Sedan ska jag möblera om på mina väggar. Och nu ska jag avsluta detta inlägg, kramar.


Kommentarer
Postat av: riddarn

njuter alltid av dina texter...

2009-07-05 @ 12:24:20
URL: http://riddarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0