02:00

Och jag måste sitta i timtal fullständigt orörlig framför min spegelbild och föra oändligt långa samtal med mig själv, och studera mitt ansikte mycket noga för att försäkra mig om att jag fortfarande finns och inte bara är nån slags restprodukt från vårt gemensamma liv.

Så jävla vacker och underbar låt. Gammaldags vaniljgräddglass, hallon och Wiehe mitt i natten är fint. Ikväll har jag varit ute lite med Signe och Jenny, lånat två filmer av Signe och halvkollat på ett avsnitt av Criminal Minds och grälat lite med mina kära föräldrar. Jag har kommit underfund med att jag suger på att göra situps. Nu har jag nästan bestämt att jag ska kunna göra hundra stycken innan typ sista september eller nåt sånt, bara för att. Jag saknar Enar och vill tillbaka till Trästock, måste köpa en ny penna så jag kan fortsätta med mina desperata teckningar och är helt desperat efter nya böcker. Jag har varit och rotat i vår källare men hittade bara halvintressanta pocketböcker och min plånbok är tragiskt tom och hur mycket jag än letar på biblioteket så lyckas jag aldrig riktigt fastna för nån bok. Imorgon kommer Olivia hem och det är fint, jag hoppas att hon inte fått svininfluensan på Gothia eller nåt sånt. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, jag ska nog kolla lite till på Criminal Minds och sen kanske jag borde sova ändå. Hejs.


Kommentarer
Postat av: Alice

hoppas du hittar en bok.



meg cabbot

tycker jag är bra. Det handlar opm en tjej som är typ "unkare kultur ? " Sen blir hon typ känd och ja :) bra tycker jag!

2009-07-19 @ 14:41:18
URL: http://riddarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0