För jag vill bygga nånting utan betong

Just nu försöker jag att skita i allt dåligt och fokusera på allt det som faktiskt är väldigt bra just nu. Som igår till exempel. Och att det inte regnade idag. Vi har sommarlov. Det är ganska otroligt jättekonstigt. Jag har faktiskt haft på mig en klänning idag. Suttit på ett bord med mina fina vänner och ätit choklad med frystorkade jordgubbar. Följt med pappa och köpt blommor och fått en kaktus i en lila kruka, städat mitt rum och rensat igenom min dator igen. Det känns faktiskt väldigt bra att jag gjort de grejerna för jag skulle nog inte hinna eller orka det sen. Ikväll blir det festival! Jag bör inte skrika så mycket eftersom jag fruktar att jag kommer få någon slags halsinfektion, eller det har jag nog redan men jag vill inte att den ska urarta och göra mig till en sängliggande varelse. Aldrig i livet. Men min hals ömmar och gör ont i princip så fort jag rör på mig, så jag bör nog ta det försiktigt. Och jag borde nog använda öronproppar också, med tanke på förra veckans konserter och det faktum att jag börjat lyssna på min mp3 med öronsnäckor igen. Jag som lovat mig själv att slua med det. Vill inte ha tinnitus. Glesbygd'n spelar halv elva och jag har ingen aning om när vi har skjuts hem, men helst sent? Jag kommer nog inte att känna igen majoriteten av låtarna de kommer spela eftersom jag långt ifrån hört alla deras låtar, men de är så jävla härliga så det kommer nog att bli väldans bra ändå. Till veckan vägrar jag att sitta hemma. Jag har 18 resor på mitt busskort och de tänker jag utnyttja, så det lär bli stan en hel del. Vill träffa alla. Nu går min buss om en timme och jag borde hinna äta och finna mig något att ha på mig som är varmt men ändå inte ser förfärligt ut. Min kamera får nog stanna hemma ikväll, imorrn kanske den får följa med. Jag har en massa bilder jag vill dela med mig av, men det får bli på söndag. Eller inatt om jag inte skulle känna för att sova. Nu måste jag börja dra mig härifrån, kram!


Kommentarer
Postat av: Alice

Ja ta det försiktigt med din hals nu. Och bli frisk. Skulle järna vela träffa dig på stan någon dag :) Du verkar som så trevligt och en sådan man vill umgås med.

2009-06-13 @ 11:10:06
URL: http://riddarna.blogg.se/
Postat av: Alice

sv. Vadå borta? Du var ju jätte snäll och söt :)

Jag därimot var knäpp, hahaha! åt ju klubbor 24/7 och så . en klubbor är gott. Vi får ses någon dag här i veckan? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0