Men vad är det här?

Ikväll spelade det inte någon roll att Bruce spelade Spirit in the night på den enda av de tre konserterna jag inte var på, det spelade ingen roll hur mycket åt helvete allting egentligen är, och jag älskar regn. Det är underligt hur en enda person kan påverka ens humör så mycket men jag hoppas att det regnar imorrn också. Faktiskt.

Jag blir fan hesare och hesare för varenda jävla minut som går och det är hemskt, för jag känner mig så glad just nu för första gången på länge och vill bara prata och prata och prata. Gud straffar mig nog för något. Nu knarkar jag varmt vatten med citron för om jag inte kan prata imorrn dör jag nog. Senaste gången jag var så här hes var dagen innan jag skulle till Luleå vintern 2006. Hoppas för allt i världen att det är bättre imorrn. Åh. Nu ska jag nog sällskapa med min ytterst fina gitarr resten av kvällen, sedan hoppas jag på att falla i sömn om det nu skulle vara möjligt. Kram.

Kommentarer
Postat av: Alice

Men åh. Hoppas det blir bättre i halsen snart.

2009-06-12 @ 09:29:53
URL: http://riddarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0