Nothing but teardrops

Jag undrar hur länge vädret har tänkt vara såhär egentligen. Det var fint och passande med regnet de första dagarna, men nu får det fan vara nog. Ska det sluta nångång? Jag vill ha blå himmel och sol. Jag vill inte ha tjocktröjor och byxor. Jag vill ha strumpbyxor och linne. Igår var jag och Signe ute i natten och vandrade i dimman, det var fint men mina ben och armar är helt överströdda med en massa myggbett. Jag hatar myggor. Siri ligger i min säng och sover och alla är nånstans men jag är här för jag kunde inte följa med för då blir farmor ensam. Jag snorar och nyser och vet inte vad jag ska göra på midsommar. Jag känner att det är extremt konstigt med facebook just nu och undrar varför jag ens orkade skaffa det. Jag känner att det är otroligt jobbigt att jag måste ladda min mobil hela tiden för att batteriet är hur gammalt som helst. Jag har faktiskt planer på att ta itu med det där att rensa igenom alla mina kartonger fulla med grejer nere i källaren, för annars blir allt onödigt jobbigt sen. Jag vet inte riktigt vart vi ska ta vägen och jag vet inte riktigt vart jag vill ta vägen, ärligt talat. Min kamera är full med bilder på min lillebrors modellflygplan, jag var i Vännäs igår och blev dödad av myggor och älskade Candy's room mer än någonsin. Jag har döpt min kaktus till Clarence Clemons för att han är så jävla cool så det passar ju min kaktus. Annars så känner jag att Paul Simon är lösningen just nu och nu ska jag nog gå och göra något vettigt för detta funkar inte. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Alice

sv. Ja, det måste ju bli bättre väder som sagt. Slumpen? nä aldrig hört talas om? Vad är det?



Åh secondhand kläder är så fint. Måste gå på myrorna snart. tell me.. Whats slumpen?

2009-06-16 @ 17:26:31
URL: http://riddarna.blogg.se/
Postat av: Alice

Imorgon (onsdag) säger vädret att det ska bli bättre väder? :)

2009-06-16 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0