There are many things I'd like to say to you, but I don't know how

Jag tror att den bästa känslan i världen möjligen är känslan av att länga efter en person som man vet att man kommer att få träffa om bara några dagar, och samtidigt veta att den personen längtar efter en och tänker på en lika mycket som man tänker på denne. Det är liksom en väldigt fin känsla.

Idag har jag varit hos Enar! Jag blev snabbt förälskad i deras lägenhet (eller hus) för det var bara så himla fint och mysigt och jag tror att jag hade älskat att bo så, centralt och med ett nattöppet statiol på andra sidan gatan. Sedan blev det moppe till nydala och väl där bad och grillning, marshmallows och cola. Har en massa bilder på kameran men de får nog stanna där tills imorrn, nu är jag trött och hungrig och världen verkar inte alls ha några tydliga konturer ikväll. Jag är snurrig och gömmer mig i Enars tjocktröja som luktar rök. Blutsaft smakar verkligen dåligt och jag har glömt bort hur man sover, men allt är faktiskt bra ändå. Jag har satt upp tidningsbilder med dramatiska överskrifter om Bruce i juni och det är snart ett år sen Ullevi, också ett år sen jag träffade Tim senast. Det är länge. Och det är alldeles snart ett år sen West coast riot och dö vid kravallstaketet till The Used. Så JÄVLA konstigt, helt ärligt. Men jag kan inte sluta lyssna på Candy's room och jag kan inte sluta med att vara såhär, och jag önskar att folk fattade någonting alls ibland. Men jag är glad, ändå. Den här sommaren har börjat kännas som en sommar ska kännas och det är så fint. Nu vill jag bara att det ska bli helg och att min pappa ska köpa rullgardiner till mig. Och att någon ska uppfinna ett piller som man kan ta när man inte hinner äta så att man slipper använda en massa pengar på färdiga pajer som man sedan måste låtsas är barnmat för att kunna värma på Mias (det ser verkligen ut som barnmat också, när den där mikrovågsugnen är färdig med den). Nä men alltså jag vet inte. Jag är nog trött tror jag. Äter en muffin och vill kolla på en film men jag har ingen jävla fjärrkontroll till min dvd. Jag har ätit tre muffins idag men knappt någon mat alls. Muffins är ju mättande. Men alltså om jag är uppe för länge börjat jag alltid äta random saker, för några nätter sedan åt jag liksom överblivna grönsaker från middagen. Tex gurka, sallad, gräslök och tomat. Observera att klockan var tjugo i två på natten. Men men, nu bör väl detta inlägg ta slut för jag har mest babblat på om en massa nonsens känns det som... Kram. 

Kommentarer
Postat av: tim

hej anna :( jag saknar dig och skall se till att snarast ta mig till umeå kanske om mina föräldrar har lust att köpa mig biljett. och om jag får och så fint. enar är ett mysigt namn? du är finfinfin och det låter som du har det ganska fint och det har jag med och det är bra.

2009-06-25 @ 18:47:30
Postat av: uggla

det vore väldigt trevligt om du kom och hälsade på mig i sommar :( enar är jättemysigt och btw typ världens mysigaste person :D

2009-06-26 @ 23:15:56
Postat av: riddarn

Det är en väldigt väldigt fin känsla.

2009-06-29 @ 10:55:19
URL: http://riddarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0