Tied together with a smile










Jag fick en kaktus av min pappa! Jag känner starka moderskänslor inför den.



Har inga bilder från kvällen. Det var iallafall jävligt med myggor och jag stack strax efter tolv för att folk blev så onyktra och jag som bara hade druckit lite cider kände mig mest ledsen bland alla människor som antagligen var hyper eller satt i skogen och grät för att allt tydligen sög. Men Glesbygd'n var så jävla härligt, verkligen, och de spelade Parasita och Betong och det var verkligen jättefint. Dom gjorde kvällen värd.

Kommentarer
Postat av: tim

anna jag blir helt glad av kaktusbilden och din bruna tröja och din lila klänningsak? och av dina armband. jag har tappat bort alla mina flätade armband. du är väldigt fin hursomhelst ja. nu ska jag hem och duscha och sedan fly till erland tror jag. hejdå finis.

2009-06-14 @ 12:46:19
Postat av: Alice

sv. Du, det lät väldigt trevligt. Jag hänger järna på ;) det är bara skicka sms så är jag berädd

(076- 11 56 7 0 2) :D

2009-06-14 @ 13:53:27
URL: http://riddarna.blogg.se/
Postat av: Alice

Mysiga bilder btw. Går du ut 9:an ? :D

2009-06-14 @ 14:07:40
Postat av: nemen burr

nej men ta bort bilden på mig jag vill int va med på internet

2009-06-15 @ 19:12:09
Postat av: jenny

det förra inlägget kom förresten från mig så du vet att det är jag som är den bittra mäniskan som int vill va med på bild. men snälla ta bort.

2009-06-15 @ 19:13:48
Postat av: anna

alltså seriöst jag har typ tvingats ta bort hälften av alla bilder nu känns det som, vad är alla så rädda för?

2009-06-16 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0