So we closed our eyes and said goodbye

"Dra åt helvete!" Och det var bara så jävla tur att bilen stod stilla vid ett trafikljus just då för jag skulle ut, ut därifrån och jag kunde ha sprungit hur långt som helst för vad fan är meningen egentligen. Och det spelade ingen roll att du ringde och sa men kom igen nu, kom tillbaka, för fan heller, aldrig i livet. Slog av mobilen och när jag inte var arg längre fann jag mig en lokalbuss till sjukhuset. Satt vid din sängkant i en timme och höll din hand och det är bra att få lite distans till sina egna problem, som framstår som rätt så världsliga när du frågar samma frågor gång på gång och berättar om saker du hör men som ingen annan hör och jag kan inte säga annat än att nej det är ingen som säger så och du bara skrattar och jag trodde att det var sista gången jag såg dig för bara en vecka sen. Hjälper dig dricka och kommer jag också att bli så en dag, jag vill inte det, det enda jag kan tänka är att jag ska dö innan jag blir så gammal.
En varm buss och en snabb lunch, orkar inte se dig och förlåt så mycket för att jag inte orkar ibland. Biblioteket med Mikaela och varför tar folk livet av sig för att Michael Jackson dött? En plastpåse med böcker i och en kram från Olivia och ja det är på rätt väg nu, jag tror fan det, och jag orkar lite till och jag läser världens vackraste bok nu. När skolan börjar igen ska jag tacka Katarina för detta boktips för det kanske är det bästa jag fått. Nästan iallafall. Jag gillar att låna min lillebrors cykel mitt i natten för temperaturen är så perfekt då och ingen märker om man smiter ut. Jag vill skriva men det är nåt jävligt som är ivägen och jag fattar inte riktigt även om jag vet, men det funkar ju inte så och det är ju inte logiskt och jag lovar att bokstäverna ska få liv nångång och du ska få bli den första att få läsa jag lovar.

Men sätt dig ner för fan
, vill du ha en hjärtattack eller? Kan du inte lyssna, hör du ingenting, jag försöker ju hjälpa till här men du fattar inte alls, fattar du inte att det inte bara är du? Sätt dig ner jag tar disken, jag fixar det här hur svårt kan det vara? Jag vet allt du vill men det är bara det att du aldrig fattat att jag vet precis allt, kan skilja på eksem och sår i hjärtat och sluta kolla på mig sådär. Det finns inget enkelt sätt, det vet du väl? Det måste vara såhär, nu är det såhär och jagvetattjagärbortamycket men det gör ju ont överallt, vad ska vi göra åt det? Jag tror inte på tabletter så det får gå till på något annat sätt, jag vet att jag kan det gäller bara att göra sitt bästa. Nångång blir det bra och du vet att jag älskar dig även fast allt bara skriker fel just nu.

Just nu finns inget vackrare än en viss människas ord och när Bruce skrattar mitt i liveversionen av Spirit in the night från Barcelona för flera år sen och jag vill så gärna.

Men jag måste sova, nu. Eller iallafall stänga ögonen litegrann. Och det är Juli nu.

Kommentarer
Postat av: tim

anna fy jag saknar dig. kom och och och sätt upp lappar i mitt rum. vad är det som händer? du, jag borde ringa dig någon natt och så kan vi prata igen för det var ju så längesen. jag saknar dig, usch. jag har fyra bilder på dig på min vägg sen du var i göteborg senast, när du var med på mammas jobb och när du satt vid mitt skrivbord på morgonen och när det var varmt och west coast riot och usch. anna usch vad jag saknar dig och oss och något, jag vet inte.

2009-07-01 @ 19:36:55
Postat av: Uggla

saknar dig med Tim, och jag ska tapetsera ditt rum med vackra lappar nångång, lovar. det är bara det att saker liksom går av går sönder och det är jobbigt, men jag lagar dem så gott jag kan. om du har hittat bilderna från när jag var där i somras så tycker jag att du ska skicka dem för jag vill se dem och det var längesen jag hörde din röst och såg dig le och jag tycker vi borde ses nångång i sommar, på nåt sätt. och vi borde absolut prata nån natt för jag saknar oss med, vart tog vi vägen egentligen?

2009-07-02 @ 00:04:47
Postat av: tim

blä jag vet inte. jag ska fråga min mamma om hon har flygbonus kvar och kan boka flygbiljetter till mig, annars har jag nästan nog med pengar till världens längsta äckliga tågresa men jag bryr mig inte. usch blä alltså jag vet inte. min mobil är lite fail just nu men när jag kan ringa och smsa ska jag ringa och smsa dig som attans usch. erland konstaterade just att min tunga är lång. känner mig lite som gene simmons alltså. usch bra min vägg känns ganska tom. skjhgkjfhlkagj. puss ansing uggla usch puss jag har ugglor på mina trosor.

2009-07-02 @ 15:39:43
Postat av: Jennyh ♥

Fin blogg =)



www.jennyh.se

2009-07-02 @ 16:00:16
URL: http://jennyh.se
Postat av: uggla

det tycker jag att du ska göra. och tåg är ganska mysigt ändå. vi kan vara ute och gå mitt i natten och äta kakor och sitta på den långa bryggan vid kajen och jag ska aldrig släppa dig. jag har också trosor med ugglor på, snodde de från ica i vintras :(

2009-07-02 @ 22:55:31
Postat av: tim

uggletrosorna är väldigt fina och jag tänker alltid på dig när jag ser dem. fan jag ska aldrig släppa dig heller. vi ska vara vilda. kakor är väldigt gott, det var jättelängesen jag åt kakor. jag ska ha mina dinosaur tröjor på mig. nu var det working on a dream på cdon reklamen. det är för lång tid. jag ska smsa mamma nu om biljetter. pussar i massor.

2009-07-04 @ 01:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0