-

saker jag vill hinna med:

skolan, att plugga
livet, att umgås med fina människor
bloggen, att skriva konstiga saker och lägga ut bilder som jag aldrig hinner ta
klippa ut 100 lappar och skriva "don't worry, be happy" på varenda en och sätta ut dem lite överallt, som på folks vindrutetorkare på bilen
försöka beställa en holgakamera och undersöka hur jag möjligen skulle kunna få tag på polaroidfilm
gå på bio
lära mig spela first day of my life på min gitarr som just nu står och samlar damm i mitt rum
göra kreativa julklappar
genomföra alla mina fotoideér
gå på cafe och dricka te och äta kladdkaka med någon
baka bullar och kakor med non stop i
skriva över alla mina dikter till ett block som jag kan gömma någonstans och hitta om flera år
läsa (skulle kunna göra en lista över alla böcker jag vill läsa också men det får jag ta sen)
sticka saker att hänga upp på lyktstolpar
göra kollage med indiska elefanter på
fortsätta leta efter ny musik
skriva låtar

och en massa fler saker.

saker jag prioriterar:

att plugga nästan all ledig tid så jag kommer in på arena natur och slipper gå någon linje jag inte vill gå i tre år
livet, att träffa människor för om man inte gör roliga saker också så känns det värdelöst att plugga och då blir allt bara dåligt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0