Det kanske kommer en förändring

Warrior king, te och pluggande ikväll. Är alltid lite ledsen inuti nuförtiden men ikväll känner jag mig ändå glad. Det är prao nästa vecka och jag ser fram emot det en massa. Ska också hinna träffa Annie och lite annat folk. Och fika nån kväll i stan. Och se 2012 med Olivia. Det snöar ute ikväll. Det är vitt på marken. Jag älskar Ljalja Kuznetsovas bilder. Om vi är tillräckligt många från bandet som är friska imorgon blir det rep efter skolan och jag ska försöka sno med mig en gitarr hem. Och hinna in till stan och köpa Röd. Jag har misslyckats med att sova i veckan men det gör inget. Sova får jag väl göra nån annangång. I helgen blir det loppis! Och filmkväll. Eller liknande. Och lite annat. Nu ska jag skriva lite till på bildarbetet och sedan ska jag tillbringa resten av kvällen och natten med att kolla på Scrubs och virka. Nästa vecka ska jag ta tag i mitt 365:ande, jag tror att jag lyckats få med mig Olivia på en grej som dök upp i mitt huvud och jag nu bara måste genomföra. Det kommer att bli så himla fint. Och jag ska definitivt börja fota igen. ÅH om jag hade någon här hos mig nu skulle jag krama en massa på den. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0