Elefanter




På tal om elefanter tänkte jag berätta att jag ser fram emot Kents nya album väldigt mycket. Vet att man kan ladda hem det på nåt sätt redan nu och att man kan ladda hem den helt lagligt från deras hemsida imorgon, men jag tänker vänta tills på fredag då den släpps i skivbutikerna. Det är något alldeles särskilt med att hålla en efterlängtad skiva i handen. Jag har faktiskt en Kentbiljett också. Till den artonde mars i Göteborg. Om det är någon här uppifrån som också ska dit, med tåg eller liknande, så får den personen gärna höra av sig så kan vi kanske åka tillsammans eller nåt. För jag har faktiskt ingen aning om vilket färdmedel jag ska använda mig av öh.
Åh alltså bara två dagar kvar nu. Sedan ska jag tigga pengar av pappa och lyssnalyssnalyssna tills jag kan alla texter utantill. Eller nåt. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0