En helhet för det enkla



I lördags när jag vaknade vid tolvtiden så sov alla och jag drog upp persiennerna och fann en blå himmel och en skinande sol. Det var något jag inte sett på flera, flera veckor. Jag tog med mig mitt te ut till verandan där jag satt i pyjamas och t-shirt och tittade på himlen för det var så himla fint att den inte var vit och det var så väldigt fint att det var ljust ute och inte mulet och grått. Resten av dagen sorterade jag bland mina bilder och kvällen och natten tillbringade jag hos Iza och Suz med Mikaela, Henke och Elin. Vi somnade vid halv fem tror jag.


I söndags när vi vaknat bakade Henke pannkakor! Nu råkar den här bilden få det att framstå som att Henke bakade små ynkliga pannkakor men förutom denna så såg de faktiskt ganska proffsiga ut. Goda var dom också. Sedan åkte jag och Mikaela hem och jag pluggade. Väldigt lite, men iallafall. Sedan regnade det och jag låg på Olivias säng och var på konstigt humör. Två timmar senare låg jag i min egen säng och stirrade på mörkret och lyssnade till regnet. Sedan somnade jag och det var måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0