Som en känsla i förvar

Jag går balansgång mellan att vara fruktansvärt less och oinspererad och mellan att känna mig glad och positiv inför allt. Det är lite jobbigt på sätt och vis. Men just nu är jag glad och peppad och jag antar att det är det som räknas. Imorgon blir det bio igen. Och förhoppningsvis fika med nån i helgen. Och om precis en vecka är det Lars Winnerbäck. Och jag vet för tusan vilken skola jag vill gå på till hösten och jag vet faktiskt vilken linje också. Tills igår var jag helt säker på att jag skulle sitta en vecka innan valen skulle vara inne och fortfarande tveka. Men efter att ha besökt Midgård var det inte så mycket att tala om längre och när vi kom in på Östra ville jag vända direkt för det var så groteskt tråkigt, grått och opersonligt där. Imorgon har vi prov och eftersom det är imorgon pluggar jag ingenting idag. För det är så jag gör.

Idag är det månader sedan jag blev febrig av att sitta på bryggan och kyssa dig tills jag inte visste var du slutade och var jag tog vid för det spelade ingen roll alls. Jag brydde mig inte det minsta om det. Det är svårt att glömma hur verklig och levande jag kände mig just precis då.

Du hade tid. Men det hade inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0