02:09

Jag är helt torr i munnen efter att ha pratat politik med min pappa i nästan två timmar. Nu skulle jag helst vilja fortsätta och prata med någon hela natten om allting. Men grejen är den att alla gått och lagt sig och jag befinner mig i vår stuga som ligger en bit ifrån civilisationen. André ligger och sover här och mamma och pappa sover i den andra stugan och jag sitter här bland mina skolböcker som jag helst önskar kunde gå upp i rök och försvinna från mitt liv. Det finns tusentals saker jag skulle vilja skriva nu och det skulle kunna bli hur långt som helst men klockan är för mycket. Jag har bäddat i bäddsoffan och är trött efter en jävlig vecka. Det är fullmåne upptäckte jag nu. Om det nu spelade någon roll. Eh. Godnatt.

Min spelningslista för oktober, fast den lär väl bli längre. Men såhär ser den ut nu iallafall:
http://open.spotify.com/user/ansing/playlist/76fIdErVavD7GDTfPztybF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0