23:31

Tänkte bara berätta att jag lever. Men te är typ det enda som håller mig vaken om kvällarna och jag tror aldrig att jag pluggat såhär mycket i hela mitt liv men det verkar ändå inte räcka till. Det är kallt och mörkt ute och jag är hungrig, trött och less. Jag saknar alla och igår efter demonstrationen när jag satt på Subway med Denise och Arvid och åt subwaykakor insåg jag att jag saknade att göra sånt. Så enkla saker som att umgås med andra människor än de man går i samma skola som. Jag hinner aldrig med sånt längre fast när jag tänker efter ville jag för några veckor sedan heller inte träffa i princip någon alls. Men det är väl typ dags nu eller nåt. Innan jag sluter mig i mitt skal igen.

Jag lyssnar på Jack Johnson och Missy Higgins och tänker på att jag fortfarande har bilder på höstlöv på min kamera. Tänker på att jag är så ovan på att fota nu så bilderna från demonstrationen blev muppiga och konstiga. Asha Ali sjunger underbart och snart är det helg, helg, helg om jag bara överlever morgondagen vilket innebär två jävliga prov. Jag tror att jag snart ska införa något slags förbud på min blogg. Inget jag skriver om får handla om skolan. Det spårar ju. Nu ska jag gå till köket och rota i vårt kylskåp, dricka te, läsa igenom spanskan och kemin och sedan ska jag sova och förhoppningsvis drömma lika konstigt som jag gjorde inatt. Jag hoppas att jag har mer tid nästa vecka. Om inte så ska jag se till att jag har det. Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0