23:55

Jag dricker hibiskuste och lyssnar på Animal med Miike Snow. I söndagskväll snöade det. Jag tycker att Glesbygd'n borde finnas på spotify. Jag är arg för att jag inte hinner göra allt jag vill. Om tre dagar är det lov. Om fem dagar åker jag till Stockholm. Jag har köpt nya gardiner till mitt rum och flyttat på alla saker igen. Jag är ledsen för att jag inte 365:at på så länge. Jag måste köpa en ny engångskamera. Jag vill ha fler ljus. Ikväll är en ganska bra kväll.

Jag vill tipsa hela världen om den här sidan: http://www.givesmehope.com/. Det är nog den underbaraste sida jag vet. Jag gråter nästan aldrig för att jag är ledsen, men den här sidan ger mig tårar i ögonen varenda gång jag läser där. På ett bra sätt. Varenda kväll då jag hinner läser jag alltid flera sidor där innan jag går och lägger mig. Så jag tycker att alla borde kolla på den för man blir glad och får hopp. Jag hade nog verkligen behövt den där sidan för två år sen.

Så. Nu är klockan alldeles strax 00:00 och jag ska gömma mig under mitt täcke och kolla på Criminal Minds. Ikväll när jag och Olivia var ute och gick försökte jag förklara min relation till The X-files för henne men det gick inte så bra. Det enda jag lyckades få fram var väl ungefär "Alltså. Verkligen. Min serie. Mådde dåligt för det var underbart." Eller nåt liknande. Ingenting blir någonsin som det och det är jag glad för. Jag saknar Harry Potter också. På tal om nåt. Godnatt. Kramar.


Kommentarer
Postat av: moi

jag ska titta förbi sidan du hade hittat.

och du föresten. du skriver underbart

2009-10-21 @ 11:02:27
URL: http://wdc.blogg.se/
Postat av: sara

Vad menas med att "365:a" ? :D

2009-10-21 @ 19:40:48
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0