Det är kyligt här i natt, när Stockholm kysser mig på kinden





Jag klev ur planet i alldeles för lite kläder. Åt tacos hos Caroline och sedan åkte vi till söder för att leta efter ett mysigt café. Vi vandrade omkring ett tag och fann snart ett som jag tragiskt nog inte kommer ihåg namnet på, men det var mysigt och vi beställde té och chokladkakan jag beställde smakade lite gammalt men det gjorde inget för téet var det godaste jag druckit med undantag för mitt älskade hibiskuste. Vi kröp ihop i en soffa med kuddar längst in vid väggen och var nog ensamma där i en hel timme innan det dök upp några fler besökare.
Man pratar som bäst med en rykande kopp te mellan händerna.

Kommentarer
Postat av: Moi

gud vad mysigt!

2009-10-31 @ 17:43:54
URL: http://wdc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0