16:56

Tänkte förklara varför jag inte är så aktiv här. Och varför jag känner mig så jävla stressad och inte hinner med något annat än att plugga. Fattar inte hur folk kan säga att nian var lugnt? I veckan har vi ett stort so-prov som kommer att inkludera en fråga där man ska jämföra judendomen, kristendomen och islam och jag vill typ dö lite när jag tänker på det. Samma dag har vi också svenskainlämning och jag har äckligt många frågor kvar att svara på om Ondskan. Nästa vecka har vi matteprov och jag borde göra typ femtio uppgifter tills dess, plus en massa repetitionspapper. Vi har även spanskaprov och jag är inte så extremt skillad på spanska så jag måste verkligen plugga så det sitter. Brukar lyckas lära mig alla verbböjningar sådär precis innan proven men sen det försvinner det igen. Och dessutom har vi kemiförhör samma vecka. Och engelskaläxa. Jag har hälften kvar. Veckan efter det har vi ett stort svenska grammatikprov, kemiprov på två kapitel och dessutom engelskainlämning. Jag skriver om USAs politik och mina åsikter om den och jag har inte ens skrivit klart den på svenska än. Känner just nu att jag kommer känna mig extremt lättad när det är vecka 44 och lov. Hoppas jag iallafall. Socialt liv fungerar ju inte alls just nu och min dator är dessutom på service och jag vill ha tillbaka den för jag får spotifyabstinens hela tiden. Jag har lånat mammas minidator men det är något fail så den går inte att ansluta till vårt trådlösa nätverk.
Det här kan möjligen vara det tråkigaste inlägg som någonsin existerat i min blogg eftersom att det uteslutande handlar om skolan. Men jag tänkte iallafall att jag borde skriva ner det för det känns bra öh. Men när vi fått lov flyger jag till Stockholm och Caroline och i Mars blir det möjligen Tim, Göteborg och Kent ifall jag lyckas fixa billiga tågbiljetter och sånt. Det var minus sex grader imorse och jag tänker på vintern. Träden är nästan nakna nu och det är iskallt i mitt rum när jag vaknar. Jag får lite ont i magen av allting och det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis, fryser nu sakta till is.
Jag måste boka biljetter till Lars Winnerbäck.

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Nian är väldigt stressande D:.

Men inte min skola. Den är bara oseriös :S.

2009-10-06 @ 17:45:54
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

sv: Vad vill du gå på gymnasiet då? :)

Alltså jag har väldigt bra betyg fast jag aldrig pluggar och lärarna är alltid borta och det är jättestökigt och så D:

2009-10-08 @ 17:20:00
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: miiah

Oj så tråkigt med så mkt plugg, hoppas du klarar av allt iallafall :)



Kramar

2009-10-08 @ 17:58:45
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: Elin/Sugar

sv: Allrså omg :O Värsa bra betyg, och värsta svåra poäng :S

Grejen är att jag har typ bra betyg fast jag ALDRIG pluggar, och jag behöver inte bättre för de linjerna jag funderar på att söka kommer ALLA in på...

2009-10-10 @ 10:21:28
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0