Stop this train

Idag är det den första oktober. Klockan är 09:39 och jag har precis ätit frukost i ett tomt hus. Nu har jag startat min lillebrors dator eftersom min är på lagning och lyssnar igenom min September-spelningslista en sista gång. Jag vet inte när jag ska gå till skolan idag. När jag vaknade kände jag mig helt död i hela kroppen och klockan var en timme efter att min första lektion börjat. Jag försöker att inte känna mig trasig när jag skolkar. Men jag kan inte låta bli att tänka mig tillbaka till höstterminen i åttan då jag skolkade mer än hälften av all tid jag borde ha tillbringat i skolan. Det är precis ett år sedan. Det är faktiskt ingenting jag ångrar, för jag minns så himla starkt anledningen till allt det där. Allt är så himla annorlunda nu. Det känns som att precis allting har förändrats, även om det är detsamma.
Det är noll grader ute idag. Och även om jag inte erkänner det för mig själv så är jag less.
Jag vill göra något som bryter mönstret.

Kommentarer
Postat av: Jenny

skolan tar död på all glöd och jag måste göra något som får mig att stanna upp innan all glöd slocknar helt eller något. Jag vill förstöra något.

2009-10-02 @ 18:00:19
Postat av: Uggla

Jo alltså, det är helg och jag måste plugga en jävla massa: religon, kemi, matte och göra klart svenskan ha-ha-ha-haaaa. Jag saknar sommaren då jag typ hade ett liv. Nu händer ingenting. Jag vill också förstöra något typ hela världen möjligtvis. Vi får typ dra ihop något nästa helg öh?

2009-10-02 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0