16:14

Jag lyssnar på Happiness med The Fray. Ibland glömmer jag bort hur vackra de är. Jag har varit på vårdcentralen och tagit blodprov. I helgen funderade jag faktiskt på att svepa hela flaskan blutsaft även fast det på den står "Överskrid inte rekommenderat dagsintag." Eller kanske äta massvis med paprikor och göra spenatsoppa. Men jag gjorde inget av de grejerna. Jag hoppas att mina föräldrar inte får spel eller liknande när de får provsvaren. Blö. Det regnar ute och det var nästan snöblandat. Det var klumpiga grejer som kraschade mot bilens framruta. Det blåser och det är grått. Jag och Olivia stod och tittade ut genom fönstret i kemisalen och löven rusade mot marken. De föll och föll. Jag sa inget. Om tre timmar är det närapå kolsvart ute. Förut hatade jag det. Nu tycker jag om det, det är faktiskt först då jag drar upp mina persienner och kan tända mina ljus. Nu ska jag snart gå och baka bullar för det hann jag inte med igår, jag ska tvinga mig själv att plugga och sen ska jag och Olivia bege oss ut i mörkret. En bra sak med den här veckan är att jag inte behöver sova. Förra veckan pluggade jag så jävla mycket varenda dag och då måste man vara någorlunda pigg för annars går det bara åt helvete. Men i veckan behövs det inte. Jag kanske faktiskt får tid till gitarren också. Men okejokej, nu skriker klockan åt mig att jag måste gå och smälta smör. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0