Graderna sjunker så fort överallt

Ännu en stjärnklar kväll. Imorgon är det den värsta skoldagen på hela veckan, men annars så är jag glad. Och jag tänkte nog inte skriva så mycket mer än så just nu. Jag är ganska så säker på det eftersom jag börjat skriva om en massa olika saker nu men bara raderat alltihop. Jag hatar när ingenting jag vill skriva funkar. Det är så oftare och oftare. Jag blir lika irriterad varenda gång. Jag orkar aldrig vänja mig vid det. Att inte ha orden helt i mitt våld. Jag hatar den känslan. Det känns som om jag tappar nåt varenda gång.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Alice

stjärnor är aå otroligt fina.

brukar nämligen dra på mig en sööör stoooor fjällräven jacka och ett par stövlar och traska över grannarnas tomt sent på kvällen, till mina grann grannar, och ge deras katter mat när de är borta. så fint, brukar alltid kolla upp och se små fina stjärnor. underbart

2009-09-29 @ 18:58:28
URL: http://riddarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0