If wanna hit you just to see if you cry

Igårkväll var jag och Olivia och klättrade på centrumskylten för att rita dit citationstecknen som någon tvättat bort för ett tag sen. Tre jävla meter (om inte mer än så) men de där citationstecknen skulle dit. Kände hur livet ägde när jag hängde bakom skylten med halva kroppen synlig när en joggare sprang förbi och Olivia gömde sig i skogen och vi dog av undertryckt skratt för vi är så himla bra och joggaren bara sprang förbi och nu är citationstecknen där igen, inte lika prydliga som innan men det ser åtminstone personligt ut. Glöm inte vilka som gjorde det.
Idag gick jag från slöjden då jag insåg att jag inte skulle få något gjort. Jag satte mig på biblioteket och skrev tre sidor i mitt anteckningsblock, tre sidor om en och samma person. Det kändes inte riktigt okej men vad gör man.
Nu har jag nyss kommit in från en kvällspromenad med Olivia, klockan är elva och jag är trött och det är jobbigt att jag är så jävla trött hela tiden men jag tänker inte låta det påverka mitt liv på nåt sätt, för det är mitt eget fel och jag är så himla medveten om det och önskar mest att mina föräldrar kunde hålla tyst om allt jag tydligen gör så väldigt fel för de fattar inte att jag hatar när folk försöker bestämma över mig, även om det är mina egna föräldrar.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här längre för allt känns bara fel. Jag har massvis med texter jag är nöjd med men större delen av dem kan jag nog inte lägga in här då alla handlar om saker som faktiskt har hänt, vissa om saker som inte ens borde ha hänt. Så vi får se hur det blir med den här bloggen. Nu ska jag nog kolla på Criminal Minds och försöka låta bli att somna, för somsagt, klockan är bara elva och jag trivs inte alls med att sova så tidigt. Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det låter trevligt. men inte att allt känns dåligt!

2009-09-09 @ 15:56:57
URL: http://riddarna.blogg.se/
Postat av: JennyW

Halloj, kvällen innan sommarlovet var jag och Signe ute med en penna och skulle sätta dit kolona för det var dan innan kungen skulle komma och vi ville visa honom sävars rätta jag, men vi failade för vi hade inte räknat med att den skulle vara så hög så då skrev vi saker om Måns Zelmerlöv i en busskur istället. Misslyckat. Men nu är jobbet gjort då så det var ju bra.

2009-09-09 @ 16:29:37
Postat av: henni

jag hade tänkt göra samma sak med dom där tecknena på sävar "centrum" skylten.

2009-09-14 @ 18:44:29
Postat av: Annika

Sävar "centrum"?



Haha jag och min pojkvän brukar skratta åt det där, bra jobbat.

2009-09-15 @ 18:51:25
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0