-

Maybe it's the dreams, but I know they've tried to tell me, that I can't go on with a hole in my stomach
I can travel the world, but still I'll never find someone like you


Och jag har hört att man måste gå sönder ett par gånger för att kunna bli hel igen.

Jag längtar efter Caroline så jag dör och hon kommer hit snartsnart och jag älskar att jag känner mig stressad för att jag inte pluggar och inte kan plugga för att jag känner mig så stressad. Jag kanske borde göra något åt detta, sluta tänka på annat när jag cyklar till skolan för jag vet inte hur många gånger jag varit väldigt nära att cykla in i en lyktstolpe. Kanske också borde inse att jag borde ägna åtminstone lite tid åt att plugga. Men det finns så mycket annat jag hellre gör. Som att skita i skolan och cykla hem till Olivia för att sitta med henne på hennes tak och skrika och gråta och skratta och kramas för du är kanske den enda just nu som fattar hur galet det här är. Eller att leta efter piercingnålar och tända ljus och äta choklad och prata eller gå långa promenader då det är mörkt och de slutar alltid med att vi springer omkring som galna och folk kollar konstigt på oss och det är alltid så mörkt på bron när jag ska gå hem över den sedan, och jag pratar med Caroline i telefonen och jag vaknar knappt på mornarna om inte hon ringer för min väckarklocka måste vara det opålitligaste någonsin. Jag sover mycket men i skolan vill jag inget hellre än att lägga huvudet mot bänken och somna och skita i att jag vill höja mina betyg. Det är massvis med utbrunna stearinljus i mitt rum men jag orkar inte göra mig av med de för de går åt så himla snabbt. Jag försöker fortfarande att dricka te men senast jag försökte var i måndagskväll då jag och Mikaela satt på mitt golv och det gick inte alls bra. Jag vill tycka om te. Jag har känt för att baka hela dagen men jag har burit möbler istället. Jag vill baka bröd och en chokladkaka och jag vill måla brutala teckningar och jag vill skriva fler dikter för det är typ det enda just nu som egentligen gör att det känns bättre. Jag vill viska saker i ditt öra och there's a lot of things do to before you die, men mitt hjärta har fastnat på dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärta

2009-09-04 @ 18:05:04
URL: http://riddarna.blogg.se/
Postat av: uggla

hjärtahjärta

2009-09-05 @ 00:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0