Det som grott hela hösten och vintern och började krypa fram i december exploderar nu. Saker och ting har aldrig varit klarare än såhär, även fast tusen nya frågor föds varenda dag.

Min blogg ligger lite på is. Men den är snart tillbaka. Ikväll lyssnar jag på Tim Hanaur, Irya's playground, City and Colour och dricker sommarte och försöker skriva klart min artikel. Om några veckor åker jag till Göteborg och om allting blir som jag vill så blir det en natt i Stockholm också. Har hundratals tusentals planer och ibland glömmer jag bort att jag har kramat Joakim Thåström men det var en otroligt fantastisk oväntad och spektakulär händelse som inträffade för lite mer än en vecka sedan. I helgen har jag umgåtts med Izabelle och vi har druckit te och pratat viktiga saker, och sedan har jag varit på workshop i ickevåld, vilket var helt fantastiskt, ätit saffranspasta med vänner, återupptäckt folkkök samt rökt vattenpipa och druckit te i ett mörkt rum med en person som inte kan se seriös ut på bild och åkt buss och tänkt att nu är cirkeln bruten för jag har suttit här en gång och varit trasig och söndrig men nu är jag glad och kan inte sluta le och det snöar idag också precis som det gjorde den där dagen. Nu lägger jag allting bakom mig men det kommer alltid att finnas med mig ändå och jag vill aldrig lämna ifrån mig det. Men det är mitt lika mycket som det är ditt. Idag har jag besökt ett fantastiskt planetarium och hittat en bok med otroliga formuleringar och nu ska jag fortsätta skriva och sedan ska jag sova nångång senare. Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0